Pageviews van de afgelopen week

dinsdag 13 maart 2012

Portal Issues

Beste MLE-ers,

Ik heb gisteren de portal issues besproken met de collega, die de rechten-instellingen aan kunnen passen. Bleek dat jullie wel rechten hadden voor de mail, maar geen rechten voor de portal. Met dank aan Etske en Els, die altijd oplettend zijn. Ik heb nu de opdracht gegeven om het z.s.m. aan te passen. Laat mij even weten of er iets voor jullie verandert deze week, in een reactie hieronder.

Hartelijke groet, Danielle

4 opmerkingen:

  1. Ik verneem net dat de portal weer werkt, van een collega bij Fontys. Na een hoop geduw, getrek, gebel en gemail van mij. Oh oh. Marin, goed dat je dit even aangeeft, dat je iets op de portal hebt geplaatst. Lukt het voor de anderen? Hope so. *Fingers crossed*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Probeer de studiegids bijvoorbeeld te downloaden, op de portal. Volgens Cyrille zou het nu moeten lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb bij documenten 'openbaar' ook iets ge-upload. Dus volgens mij werkt het inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen